Modo - Timrå 1/12
« Föregående · 1854826 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: Att säga att Timrå har en spetsigare offensiv är lite löjligt,Dahlén visst men inte så mkt mer. Lavoie är bra men vi har mer spetsiga forwards. Timrå är en maskin,inget glamoröst lag.
+ 1
Sv: Modo - Timrå 1/12
modomille: håller till viss del dig, men hallå glöm inte Hållander och den tredje länken i ungdomskedjan.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gusse:
Hedman upplevs otroligt mkt rörligare på rören nu än förra året, nu kanske det inte är någon större skillnad med positivt hursomhelst.
Hedman upplevs otroligt mkt rörligare på rören nu än förra året, nu kanske det inte är någon större skillnad med positivt hursomhelst.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Tarasov:
Timrå har verkligen ett bra BP, hetare chanser för TIK, men vi kommer iaf in i zon och skapar lägen. Bra match hittills.
Timrå har verkligen ett bra BP, hetare chanser för TIK, men vi kommer iaf in i zon och skapar lägen. Bra match hittills.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Ben Perrault: Ericsson hade ett riktigt TOBBE byte, skjuter på smalben och lägger matchens slappaste passning 10 sekunder senare.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Ben Perrault: Tack vare han står det inte 5-0 nu.
Så mycket slarv o som vanligt tappade puckar...
Men, ganska bra match ändå, inget fel på tempot
Spela nu noggrant istället för att skicka puckar överalllt
Så mycket slarv o som vanligt tappade puckar...
Men, ganska bra match ändå, inget fel på tempot
Spela nu noggrant istället för att skicka puckar överalllt
Sv: Modo - Timrå 1/12
Robin Ztorken L: 5-0? Vilka leder skotten? Timrå måste leda skotten sanslöst överlägset?
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}: Lite överdivet kanske, men alla lägen TIK har är bjudningar från oss.
Det måste bli bättre/säkrare!!
Det måste bli bättre/säkrare!!
Sv: Modo - Timrå 1/12
Djuunaz: Nästa utvisning blir på en Modo-spelare om inte en tikare begår mord på planen.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Supertrött: haha ja precis dom vågar ej ta nån till Timråit nu bara för de haft två utvisningar tidigare
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: andra. Skillnaden i första var långt ifrån 5-0 och tio misstag mot noll.
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}: Du brukar ha en annan åsikt än dom flesta, men det är okej.
Modo har jämnat ut matchen chansmässigt, spelmässigt ser det väl rätt bra ut.
Boxplay nu
Modo har jämnat ut matchen chansmässigt, spelmässigt ser det väl rätt bra ut.
Boxplay nu
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: inte än de flesta. Kanske du och ztorken har en annan, men inte alls särskilt många.
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}:
Kommentatorna pratar om lite känslor. Menar de då tjafs efter avblåsningar, hugg på målvakten mm. Annars tkr matchen innehåller hur mkt känslor som helst.
Kommentatorna pratar om lite känslor. Menar de då tjafs efter avblåsningar, hugg på målvakten mm. Annars tkr matchen innehåller hur mkt känslor som helst.
+ 5
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}: Jo faktiskt dom flesta, men som sagt det är lite du det, en som ofta vet lite bättre än dom flesta och gärna förklarar varför du har rätt fast många är av en annan åsikt.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Tarasov: jo, de menar nog framförallt efter avblåsningar. Det är inte mycket hugg och slag framför mål eller gruff generellt.
+ 1
Sv: Modo - Timrå 1/12
Tarasov: Tycker det är känslor på så vis att alla ger allt i alla lägen.
Sen tror jag spelarna tycker det är för viktig match för att dumma sig med å tjafsa efter avblåsningar och liknande.
Sen tror jag spelarna tycker det är för viktig match för att dumma sig med å tjafsa efter avblåsningar och liknande.
+ 1
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: Modo klev upp rejält i andra.
Kändes mycket stabilare o tryggare.
Mycket bra period.
Sist men inte minst Väggen Wallin, nu får nog Hanses vakta båsdörr ett tag :-)
Kändes mycket stabilare o tryggare.
Mycket bra period.
Sist men inte minst Väggen Wallin, nu får nog Hanses vakta båsdörr ett tag :-)
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: ok. Vi borde gjort en omröstning av alla som såg första perioden. Hur många tror du skulle säga att Timrå skulle varit i ledning med 5-0?
Jag tyckte att Timrå var något bättre, men alltså inte utan ett ENDA misstag under 20 minuter.
Visa gärna hur många skriver under på att perioden borde slutat 5-0 till Timrå.
Jag tyckte att Timrå var något bättre, men alltså inte utan ett ENDA misstag under 20 minuter.
Visa gärna hur många skriver under på att perioden borde slutat 5-0 till Timrå.
Sv: Modo - Timrå 1/12
Robin Ztorken L: klart bättre denna. Skönt att se 😊 tänk om de kunde hålla i det nästa med 😊
Sv: Modo - Timrå 1/12
Robin Ztorken L: Håller med där, vore så fint om Modo kunde vinna detta nu.
Björklund imponerar och framförallt wallin
Björklund imponerar och framförallt wallin
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}: Som vanligt så ser du bara en sida och förskönar den för att det ska verka så bra för dig själv.
Skrev att Timrå kanske borde gjort 4-5 mål och det var 4-5 riktigt kvalitativa målchanser, Modo hade också chanser men inte lika vassa, så det hade kunnat stå 4-2 efter första perioden sett till målchanserna.
Timrå spelade i princip felfritt, inga slarviga passningar och väl avvägda situationer, Modo slarvade mycket, Sellgren bjöd på ett friläge efter 1:23 sen var det riktigt yrt några gånger där Timrå fick skottläge i slottet av 2 helt rena spelare osv osv.
Var väldigt många som skrev att Timrå nog borde gjort några mål och det skrevs även i Timråboken så det finns fler än du tycks inse som inte tycker som dig, svälj det bara.
Nu lämnar jag detta ämne!
Skrev att Timrå kanske borde gjort 4-5 mål och det var 4-5 riktigt kvalitativa målchanser, Modo hade också chanser men inte lika vassa, så det hade kunnat stå 4-2 efter första perioden sett till målchanserna.
Timrå spelade i princip felfritt, inga slarviga passningar och väl avvägda situationer, Modo slarvade mycket, Sellgren bjöd på ett friläge efter 1:23 sen var det riktigt yrt några gånger där Timrå fick skottläge i slottet av 2 helt rena spelare osv osv.
Var väldigt många som skrev att Timrå nog borde gjort några mål och det skrevs även i Timråboken så det finns fler än du tycks inse som inte tycker som dig, svälj det bara.
Nu lämnar jag detta ämne!
+ 1
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: Ztorken skrev 5-0 och det var det jag bemötte. Jag förstår att det känns jättekonstigt om inte allting alltid handlar om dig, men det var framförallt Ztorken jag bemötte.
För mig är det ett fel begånget om man tar utvisning, men sedan du kände dig tvungen att smalna av vad felfri betyder kanske det stämmer. Felfri betyder inte felfri. Det ska alltså tolkas som att man kan göra fel, men inte på vissa specifika punkter.
För mig är det ett fel begånget om man tar utvisning, men sedan du kände dig tvungen att smalna av vad felfri betyder kanske det stämmer. Felfri betyder inte felfri. Det ska alltså tolkas som att man kan göra fel, men inte på vissa specifika punkter.
Sv: Modo - Timrå 1/12
{5647}: Jag skrev ju till dig att det var en överdrift!
Lägg ner nu.
Vi har gjort en bra match så här långt, bara dom inte lägger sig ner o dör nu, som vanligt.
Typ Pantern hemma.
KÄMPA!!
Lägg ner nu.
Vi har gjort en bra match så här långt, bara dom inte lägger sig ner o dör nu, som vanligt.
Typ Pantern hemma.
KÄMPA!!
+ 1
Sv: Modo - Timrå 1/12
Robin Ztorken L:
Typiskt att du skall få skit när du berömmer Modo, otack är världens lön.
Typiskt att du skall få skit när du berömmer Modo, otack är världens lön.
« Föregående · 1854826 · Nästa »