Modo - VIK 170213
« Föregående · 1798449 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - VIK 170213
Tarasov: Vid förlust endast 6 poäng från negativt kval, vid vinst säker mark och fördel till positivt kval. Behöver man betona hur viktig den här matchen är?
Sv: Modo - VIK 170213
Confusius: Det är just det som talar för att de kommer torska ikväll, tyvär. Ivarjefall om man kikar historiskt hur det har gått vid viktiga matcher. Självklart hoppas jag ju att trenden vinner men...
Sv: Modo - VIK 170213
Mydar: År veteranen som börjar på bänken Hedman?
Kan inte läsa allehanda plusartiklar.
Kan inte läsa allehanda plusartiklar.
Sv: Modo - VIK 170213
{7814}:
Tycker han klarat sig bra men Jesper x 2 o Jakob känns som steget före. Oavsett så är uppställningen spännande
Tycker han klarat sig bra men Jesper x 2 o Jakob känns som steget före. Oavsett så är uppställningen spännande
Sv: Modo - VIK 170213
Har ingen aning om hur vi ställer upp i kväll.
Men jag har en skön känsla inför denna match.
Tror vårat MODO plockar hem tre poäng.
Men jag har en skön känsla inför denna match.
Tror vårat MODO plockar hem tre poäng.
Länkar:
alfredshemstillmodo
alfredshemstillmodo
Sv: Modo - VIK 170213
Smurfen: Tänk att det tog AJ ca 50 matcher att förstå Hedmans storhet.
Sen skall syndaren vakna
Sen skall syndaren vakna
+ 2
Sv: Modo - VIK 170213
Robin Ztorken L:
Eidstedt/Jesper x 2/Stenqvist/Aronsson/Deutsch
Som backar
När det gäller fw nämns bara att Oskar S-L tar plats medan Tim W börjar på bänken.
Eidstedt/Jesper x 2/Stenqvist/Aronsson/Deutsch
Som backar
När det gäller fw nämns bara att Oskar S-L tar plats medan Tim W börjar på bänken.
Sv: Modo - VIK 170213
Tarasov: Och då tänker jag Leman klar för Almtuna nästa säsong, bara första tanken :P Och då väljer AJ att bänka honom denna match. Facit ;)
Sv: Modo - VIK 170213
Robin Ztorken L:
Så farligt är det inte :) det går ju att argumentera för att 8 ytterforwards är bättre än honom.... möjligtvis Skröder då, men Skröder ville du ju själv ha in under säs
Så farligt är det inte :) det går ju att argumentera för att 8 ytterforwards är bättre än honom.... möjligtvis Skröder då, men Skröder ville du ju själv ha in under säs
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
Tarasov: Radiosporten igen då...
Men vafan, radiosporten sänder inte den här matchen.
Men vafan, radiosporten sänder inte den här matchen.
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}: Är han verkligen så hemsk? Du måste vara en väldigt känslig kille .
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
Domsjö: hur fan kan Lindgren stå upp där? För många kontringar för vik nu, men annars är det bra tempo.
Sv: Modo - VIK 170213
Domsjö: rätt spelare inne har vik hela tiden. Tycker jag hör frycklund o lihagen i exakt varje byte
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}: Linjedomarna i HA är verkligen värdelösa på icing, dom lottar fram om dom ska blåsa eller ej.
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
Rytter: ja, man vet inte om det är icing eller inte. Helt omöjligt många gånger att förstå varför man släpper solklara icings.
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}:
Missade första perioden, men visst har PP lyft sig de 3 senaste matcherna. Mer uppställt spel.
Missade första perioden, men visst har PP lyft sig de 3 senaste matcherna. Mer uppställt spel.
Sv: Modo - VIK 170213
Tarasov: oj vad VIK:s mv ramlar lätt vid beröring kanske nåt Hanses skulle ha gjort de två ggr han har blivit pååkt.
Sv: Modo - VIK 170213
Eller: jo och kommentatorn hittar alla möjliga utvisningar på modospelare, men ser aldrig något åt andra hållet. Mycket mer enögd än mig och han ska ändå vara kommentator.
Den där ska inte hanses släppa tyvärr.
Den där ska inte hanses släppa tyvärr.
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}:
Klagade på Lindgren i början på säsongen, men fan vad han växt upp och blivit bättre defensivt och nu bidrar han offensivt också som det var tänkt. Om det skulle gå så signa honom på 1-2 år, men han lär ju kunna spela SHL nästa år istället.
Klagade på Lindgren i början på säsongen, men fan vad han växt upp och blivit bättre defensivt och nu bidrar han offensivt också som det var tänkt. Om det skulle gå så signa honom på 1-2 år, men han lär ju kunna spela SHL nästa år istället.
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}: PP är avsevärt bättre än tidigare. Pucken går fort och man tar gott om avslut
Sv: Modo - VIK 170213
Eller: jag tycker att det är en klar femma. Han blöder ordentligt från ansiktet och det kan mycket väl vara en hjärnskakning. En trolig avstängning att vänta.
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
Tarasov: varför skriker kommentatorn är vik får ett skottläge och varför är alla deras skott tunga?
Sv: Modo - VIK 170213
{8198}: Jakobsson fick en tackling i huvudet. Han blödde ordentligt från näsblod, men var tillbaka nu. Tack och lov.
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}:
Läste att du jämf honom m Kristina Lugn;) han tyckte ju även att Modo hade bra tryck ett tag.
Läste att du jämf honom m Kristina Lugn;) han tyckte ju även att Modo hade bra tryck ett tag.
+ 1
Sv: Modo - VIK 170213
Eller: Jag gillar också 18. Stor & rejäl. Viker inte ner sig, trots galler. Han har gått +4 på sina få matcher. och är redan på Topp-5 i +/- i Modo.
+ 2
Sv: Modo - VIK 170213
greykarn: ibland kan +/- vara lite missvisande. Det kan mycket väl vara så att Ritchie och rutinerade backar sätts in i tekning i egen zon och får därmed sämre +/-. Men jag tycker också att Aronsson gör det bra.
Det var några snurrar där i egen zon av sellgren, stenqvist med flera. Vi är för krångliga ibland och borde lägga ut pucken någon gång också. Kan inte vara konstruktiva varenda gång.
Det var några snurrar där i egen zon av sellgren, stenqvist med flera. Vi är för krångliga ibland och borde lägga ut pucken någon gång också. Kan inte vara konstruktiva varenda gång.
Sv: Modo - VIK 170213
Mydar: Håller med, risken är tyvärr stor. Å andra sidan måste vi ju vinna sådana matcher någon gång ;)
Sv: Modo - VIK 170213
Confusius: senast där. Vik i två mot en och stenqvist stöter ned mot hörnet och lämnar en kille fri framför mål.
« Föregående · 1798449 · Nästa »
