Mora - MoDo 2021-12-27
« Föregående · 2270247 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Bad_Brett: Det är nog bara så att det kändes som att spela boxplay första 8 minuterna efter deras mål.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
”Bad_Brett: Haha, ”enögd” fick precis ett ansikte.
Nä detta är en uppvisning av Modo på många plan, Ljunggren i Moras kasse står på huvudet och håller Mora kvar i matchen, kanske lite extra under detta 5 minuters pp.
Skall man hitta något negativt så är det väl att Modo inte lyckats utnyttja sina skott bättre, 34 har gått på kassen, förmodligen det dubbla strax utanför.
2-1 känns ändå som en bra chans till poäng.
Nä detta är en uppvisning av Modo på många plan, Ljunggren i Moras kasse står på huvudet och håller Mora kvar i matchen, kanske lite extra under detta 5 minuters pp.
Skall man hitta något negativt så är det väl att Modo inte lyckats utnyttja sina skott bättre, 34 har gått på kassen, förmodligen det dubbla strax utanför.
2-1 känns ändå som en bra chans till poäng.
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo:
Jämnt i serien idag. HV får kämpa, Lövhögen har det riktigt jobbigt nu. Kanske det blir bra utdelning ikväll.
Jämnt i serien idag. HV får kämpa, Lövhögen har det riktigt jobbigt nu. Kanske det blir bra utdelning ikväll.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Hoppas att MoDo gör 3-4 mål i sista. Rör på benen och skjut pucken i krysset. Jag kan hockey....
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Ser att Mora fortfarande tillåts ha sin epilepsi-reklam. Måste vara extremt störigt för spelarna.
Undrar om man får ha diskobelysning i taket också?
Undrar om man får ha diskobelysning i taket också?
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Bad_Brett: Och en discolåt som måljingel tagen direkt från närmsta Epatraktor ute på parkeringen.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Sex minuter in i tredje och MoDo verkar ha fått betong i benen och sylt i armarna. I alla fall om man ser statistiken på Swehockey, vilket jag gör.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Gillar att Bernhardt bara glider runt på vilken position som helst.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: vafan istället för repris på situation så zoomar man in domaren^^ missa jag. Känpa på nu modo. Faaaaaan. Surt så nära inpå kvittering..hoppas vi orka in med fler nu
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
NuMo: Nu hoppar vi och sjunger för att MoDo ska känna av lite VooDoo. Två poäng vore fint, men vi får respektera kraften hos Mora om det inte går vägen...
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
jonsson: pucken gick otäckt snabbt.
Alltså hur orkar man gå på hockey i Mora? Vad är det för musik dom kör!??
Alltså hur orkar man gå på hockey i Mora? Vad är det för musik dom kör!??
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Varför följer inte Wahlberg med sin spelare? Står ensam vid bortre stolpen.
Och Sylwander tar som vanligt en onödig utvisning.
Och Sylwander tar som vanligt en onödig utvisning.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: jaaaaavad viktigt! Å jag som trodde vi höll på och leka bort situationen🤣 sveningsson 🥳🥳
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Yes har saknat Sven, han är bra på att driva sin kedja..nu kör vi
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Men vad har hänt med vårt markeringsspel? Känns som vi går bort oss konstant.
Hade vi haft fokus hade Mora knappt fått in en puck.
Hade vi haft fokus hade Mora knappt fått in en puck.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
henkeiskogen: Gillar rollspelare som inte gnäller. Det är så man vinner...
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: japp, en riktigt ful arbåge där som sommaren valde att blunda för
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Blake: mer än 1 som har lite innanför västen i publiken
Är så tomt man hör varenda en som skriker
Är så tomt man hör varenda en som skriker
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Man skäms när man hör hemmapubliken, verkar vara överskott av raketforskare i Mora.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Blake: haha ja har spännade musikval^^ känns som mora är lite i gungning. Ta vara på det nu. Alt proppa carlsson^^
« Föregående · 2270247 · Nästa »
Kandidat till årets Bagdad Bob?