Ny arena
« Föregående · 81386 · Nästa » Till forumet
Sv: Ny arena
Frisco:
Ja, och så sägs det ju att det ska vara någonstans runt 7000 sittplatser. Och att det ska byggas parkeringsplatser så att det räcker till.
Lustigt, för övrigt, att AIK trots att de åkte ner måste fortsätta att åka till Kempis... =)
Ja, och så sägs det ju att det ska vara någonstans runt 7000 sittplatser. Och att det ska byggas parkeringsplatser så att det räcker till.
Lustigt, för övrigt, att AIK trots att de åkte ner måste fortsätta att åka till Kempis... =)
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
Frisco: "Där skrivs det att ståplats ska bort. Illa, illa!!"
Usch då, där föll ju mitt resonemang helt: Vad ska jag nu tjafsa om...?
Dessutom - sälja ut arenanamnet? Vad ska det bli av detta - Pölsemannen Arena? Pastejköket Forum? Tanken svindlar...
Är det generalstrejk på bolaget i Ångermanland förresten? Tror jag har sett fler sammanhängande meningar och djuplodande resonemang på MoDos GB idag, än jag gjort på de senaste veckorna ihopräknade: Börjar kännas djupt oroväckande...
Usch då, där föll ju mitt resonemang helt: Vad ska jag nu tjafsa om...?
Dessutom - sälja ut arenanamnet? Vad ska det bli av detta - Pölsemannen Arena? Pastejköket Forum? Tanken svindlar...
Är det generalstrejk på bolaget i Ångermanland förresten? Tror jag har sett fler sammanhängande meningar och djuplodande resonemang på MoDos GB idag, än jag gjort på de senaste veckorna ihopräknade: Börjar kännas djupt oroväckande...
Sv: Ny arena
Frisco:
Ja, visst blir Hovet en kanonarena! Här finns chansen att till rimliga pengar skapa Sveriges bästa ishockeyhall.
Det skulle nog vara idé för projektörerna av våra nya elitseriearenor att ta en titt på nya Johanneshov. Just nu verkar det som våra klubbar mest är upphetsade av det antal åskådarplatser och VIP-rum som kommer att skapas.
Hoppas också att de lägger ner lika mycket tid på att skapa arenor som ger maximal stämning och publiktryck...
Ja, visst blir Hovet en kanonarena! Här finns chansen att till rimliga pengar skapa Sveriges bästa ishockeyhall.
Det skulle nog vara idé för projektörerna av våra nya elitseriearenor att ta en titt på nya Johanneshov. Just nu verkar det som våra klubbar mest är upphetsade av det antal åskådarplatser och VIP-rum som kommer att skapas.
Hoppas också att de lägger ner lika mycket tid på att skapa arenor som ger maximal stämning och publiktryck...
Sv: Ny arena
Frisco:
Det ser ut som om Arenabolaget tagit fasta på dina lovord för Johanneshov:
I dagens DN står det att Johanneshov kommer att få en rejäl uppfräschning. "Det kommer knappt att gå att känna igen sig. Hovet ska bli en modern hockeyarena, säger Arenabolagets Ulf Larsson". Efter ombyggnaden kommer hallen att kunna ta emot närmare 8.000 tusen åskådare.
AIK flyttar alla sina hemmamatcher till Johanneshov. Även DIF kommer att spela många matcher där, liksom Hammarby som gjort det under de senaste åren.
Det ska bli mycket spännande att se resultatet...
Det ser ut som om Arenabolaget tagit fasta på dina lovord för Johanneshov:
I dagens DN står det att Johanneshov kommer att få en rejäl uppfräschning. "Det kommer knappt att gå att känna igen sig. Hovet ska bli en modern hockeyarena, säger Arenabolagets Ulf Larsson". Efter ombyggnaden kommer hallen att kunna ta emot närmare 8.000 tusen åskådare.
AIK flyttar alla sina hemmamatcher till Johanneshov. Även DIF kommer att spela många matcher där, liksom Hammarby som gjort det under de senaste åren.
Det ska bli mycket spännande att se resultatet...
Sv: Ny arena
NuMountain:
Jag kan väl inte rå för att Roger stod där han stod. Jag flyttade mig faktiskt (på Friscos inrådan) ifrån platsen bredvid Roger, där jag stod under ett pyttelitet ögonblick. Men det är klart, smitta kan kanske komma plötsligt? (För övrigt tycker jag mig minnas att Roger var sjuk före mig.)
Jag kan väl inte rå för att Roger stod där han stod. Jag flyttade mig faktiskt (på Friscos inrådan) ifrån platsen bredvid Roger, där jag stod under ett pyttelitet ögonblick. Men det är klart, smitta kan kanske komma plötsligt? (För övrigt tycker jag mig minnas att Roger var sjuk före mig.)
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
NuMountain: "I BIFs GB? Där diskuterar vi ju hockey!" "Ältar" heter det.
Ja, där önskar jag att jag kunde säga emot dig. Men, kolla på våra topplistor, så får du se vad många inlägg man kan göra om samma ämnen om och om igen.
Bland de främsta tråkmåns-virtuoserna är väl "westerlind" och "Huge", måste jag väl anse - Usch! Nä tacka vet jag MoDos mer lättsmälta samtalsämnen...
Ja, där önskar jag att jag kunde säga emot dig. Men, kolla på våra topplistor, så får du se vad många inlägg man kan göra om samma ämnen om och om igen.
Bland de främsta tråkmåns-virtuoserna är väl "westerlind" och "Huge", måste jag väl anse - Usch! Nä tacka vet jag MoDos mer lättsmälta samtalsämnen...
Sv: Ny arena
poffa:
Ja, kanske. Eller också kommer alla att börja ignorera mig, och så löser det sig ändå.
Ja, kanske. Eller också kommer alla att börja ignorera mig, och så löser det sig ändå.
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
Ja, men sjukdomar är inte att leka med! Har nu varit sjuk sedan dagen innan den tredje SM-finalmatchen spelades.
(PS. Bana 9 på bowlingen i S-vall lutar åt vänster.)
Ja, men sjukdomar är inte att leka med! Har nu varit sjuk sedan dagen innan den tredje SM-finalmatchen spelades.
(PS. Bana 9 på bowlingen i S-vall lutar åt vänster.)
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
westerlind:
Inloggningstider? Hmm...nu vet jag inte vad du pratar om... ;)
Faktum kvarstår dock att man hela tiden sitter och väntar på att "poffa skickar mail till knaskamilla" och "westerlind svarar på ett inlägg i MODOs gästbok" ska ge något sorts synbart resultat, för att man SEDAN ska kunna koppla ner...
Nej, fy för upplägget. Klart beroendeframkallande.
Inloggningstider? Hmm...nu vet jag inte vad du pratar om... ;)
Faktum kvarstår dock att man hela tiden sitter och väntar på att "poffa skickar mail till knaskamilla" och "westerlind svarar på ett inlägg i MODOs gästbok" ska ge något sorts synbart resultat, för att man SEDAN ska kunna koppla ner...
Nej, fy för upplägget. Klart beroendeframkallande.
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
Du skrämde mig där.
Två kvällar i rad har jag lagt mig innan elva, för övrigt!
Du skrämde mig där.
Två kvällar i rad har jag lagt mig innan elva, för övrigt!
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
Du skojar med mig?? Vad är det för gräsligt lexikon? *hu*
Du skojar med mig?? Vad är det för gräsligt lexikon? *hu*
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
westerlind:
Ja, och för att stilla dina intellektuella behov så söker du dig hit. Jag förstår, jag förstår.
Nej, nu djävlar.
GodNATT!
Ja, och för att stilla dina intellektuella behov så söker du dig hit. Jag förstår, jag förstår.
Nej, nu djävlar.
GodNATT!
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
Du och dina förkortningar...
Vi får väl se hur det löser sig med den nya utrustningen.
Du och dina förkortningar...
Vi får väl se hur det löser sig med den nya utrustningen.
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
"Vårt", Per, inte "vårat".
(Kunde inte låta bli. Har ju en titel att leva upp till. Eller ett öknamn?)
"Vårt", Per, inte "vårat".
(Kunde inte låta bli. Har ju en titel att leva upp till. Eller ett öknamn?)
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Ny arena
poffa:
Nej, men jag säger ju det...det är något fel på mitt tangentbord. Ska åka till Sundsvall och inhandla ett nytt i helgen.
Nej, men jag säger ju det...det är något fel på mitt tangentbord. Ska åka till Sundsvall och inhandla ett nytt i helgen.
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
« Föregående · 81386 · Nästa »
Nu är det dags att sätta ner foten.
De säger att MODO-GB och strunt inte hör ihop....
Stoppa chatten! ja Stoppa chatten!