Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match I
shinzawai: Skönt att vi inte leder med 3-0 faktiskt. Nu har vi något att arbeta på i tredje.

De där röda köttryggsäckarna du pratar om. Är det nyslaktat från charken, en billig kopia av Fjällräven Kånken - Rödhyndan Kånken?