NuMo: Jo du har säkert rätt, men jag uppfattar de bara så! Liksom de dära neeej när tik missade å jaaaa när dom gjorde mål, Inget om fasthållningen på svartens klubba, utan vilket kanonskott av backen! jaja vi lägger ingen mer energi i detta nu utan ser fram emot en sudden!