Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match I
shinzawai: Jaja. Så är det. Men Modos PP är nu tillbaks på det normala. Dvs. obefintligt. Börjar vi inte producera där så lär vi inte vinna igen. Fast det gick ju ifjol förstås.