oscaaaar: Suck.... nu orkar jag inte älta detta mera för jag har redan bestämt mig! Hade dommaren varit konsekvent så hade vi (förmodligen) vunnit. Men eftersom dommarkvalite´n är så förbannat låg så kan bara dommaren veta vilket lag han ska låta vinna!