Ja jag vet inte riktigt vad man ska säga om matchen vart en sådan där konstig match. När Timrå spelar som bäst så gör vi 2-0 sedan när jag tycker vi spelar helt ok så blir det 2-2. Men sett över hela matchen så var det en väl spelad match från båda lagen.