Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match I
oscaaaar: Så mycket som svenskhockey ändrar på saker och ting är det väll inte omöjligt man gjort om detta med dommarna med i år. Men annars brukar det ju vara som du säger att samma dommare dömmer x antal matcher innan man byter.