Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match I
Wayne Gresky: Om du skäms angående timråsupportrarna vad ska du då göra över modo´s?
Men klart sparka domare och slänga puck i huvudet på barn är väl helt ok bara man har modotröja på sig.