Inlägg: 1067232
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Poffa: Har spelet hittills sett så illa ut att de 15-20 omgångar som Svarten & Co säger att det kommer att ta innan Rindells nya spel sitter kommer att kännas som en evighet?
Förresten, är det en förbjuden tanke att sakna de fina "båttutorna" från Kempis-tiden?
Förresten, är det en förbjuden tanke att sakna de fina "båttutorna" från Kempis-tiden?
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Poffa: Visst. Men då man vet hur det sett ut de senaste säsongerna så kanske man skulle haft lite större trupp redan från början. Man var väldigt tidigt klar med sin trupp och nog bör det funnits tid att sondera marknaden lite mer.
Men om det stämmer att Salle blir borta till jul som någon sa så tror jag nog man köper in en spelare till.
MorganaLefaey: Om VPL och Petri Liimatainen är vad man värvar så ser jag hellre att man ger Högström, Erik Persson eller Stefan Espeland chansen.