Inlägg: 1067328
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Paddan: Självklart ska man sakna båttutorna. Både dem som var uppmonterade och de som folk hade med sig privat. Så trevligt när man då och då knappt kunde prata med varandra för att det levde om så grönjävulskt. Vem bryr sig om stackare som står bredvid och kan få hörselskador..... Om de inte vill offra hörseln för klubben vad gör de då på stå?
Förresten, är det en förbjuden tanke att sakna de fina "båttutorna" från Kempis-tiden?