NuMo: Det här är ju bara en variant på det tröttsamma fenomenet när folk tar varje tillfälle i akt för att få utnyttja rättigheten att känna sig kränkt.
Inlägg: 1071567
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim:
I vilket fall som helst så är man knappast någon supporter om man stannar hemma av den anledningen.
I vilket fall som helst så är man knappast någon supporter om man stannar hemma av den anledningen.