Inlägg: 1071568
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Nä, det här handlar bara om anonyma personer som kände sig lite gnälliga just nu.
I vilket fall som helst så är man knappast någon supporter om man stannar hemma av den anledningen.