knaskamilla: Nä, det här handlar bara om anonyma personer som kände sig lite gnälliga just nu.
Inlägg: 1071569
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim:
Kanske Bumpis som är bitter över att Star Wars-utställningen gick runt.
Kanske Bumpis som är bitter över att Star Wars-utställningen gick runt.