Inlägg: 1071809
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...annars börjar både elitserien, publikligan och poängligan se riktigt trevlig ut.
Undra om inte WG kan ha rätt i att det kommer stå mellan oss och LHC, kanske något tidigt att ropa hej. Men det är något på gång...
Undra om inte WG kan ha rätt i att det kommer stå mellan oss och LHC, kanske något tidigt att ropa hej. Men det är något på gång...
"Bara drygt 5000 sålda biljetter mot HV71. Vid samma match förra året var det över 7400 sålda vid samma tidpunkt. Modo skrämmer bort åskådare med sin kameraövervakning. Ska vi gissa att 500 av dessa tycker att det är så otrevligt att kameraövervakas att de stannar hemmma?"
Eller ska vi gissa: inte?