Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...annars börjar både elitserien, publikligan och poängligan se riktigt trevlig ut.

Undra om inte WG kan ha rätt i att det kommer stå mellan oss och LHC, kanske något tidigt att ropa hej. Men det är något på gång...