Inlägg: 1071814
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Haha, en bra tankeövning.
Är det något fel på människor som övervakar?
Haha, en bra tankeövning.
Är det något fel på människor som övervakar?
Vi förbjuder kameror i arenorna så att ingen behöver känna att integriteten är hotad.
Är vi på nu?