Inlägg: 1074609
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
knaskamilla: Men Hua! Det kan aldrig vara bra för tarmarna. Grovt bröd ska det vara. Hujedamej Uj Uj Uj.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
knaskamilla:
Han är ju norrman och van att äta mackor till lunch, så det går säkert bra...
Han är ju norrman och van att äta mackor till lunch, så det går säkert bra...
Och jag såg lite när Aasen tog mat, och jag kan lova att han har mycket vitt bröd i magen just nu.