knaskamilla: Men Hua! Det kan aldrig vara bra för tarmarna. Grovt bröd ska det vara. Hujedamej Uj Uj Uj.
Inlägg: 1074613
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Hahl Bundy:
Jag har fått lära mig nyss att det kan vara farligt att äta för mycket fibrer också, så det blir säkert bra. Fast en sak jag har funderat på är om de någonsin får äta något annat än pasta till lunch de dagar de har match.
Jag har fått lära mig nyss att det kan vara farligt att äta för mycket fibrer också, så det blir säkert bra. Fast en sak jag har funderat på är om de någonsin får äta något annat än pasta till lunch de dagar de har match.