spud: ja titta ;)
Inlägg: 1074729
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
jag tycker lillfoppa borde peta ner werner ,för lillfoppa har bra ös under rörena å känns samtidigt mycket hetare än werner som sett otroligt slö ut!