jag tycker lillfoppa borde peta ner werner ,för lillfoppa har bra ös under rörena å känns samtidigt mycket hetare än werner som sett otroligt slö ut!
Inlägg: 1074732
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Berka. Werner borde sluta tycker jag nästan.
Synd dock att han är så nära målrekordet.
Synd dock att han är så nära målrekordet.