Deas: va bra då då kan ni skicka han till Skellefteå istället. För har tror jag att han skulle göra mer nytta här än i Modo iallfall.
Inlägg: 1074739
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
ante08: Nja... werner är nog tyvärr över som elithockeyspelare! Han borde slå sig till ro och ta en kontorstjänst inom modohockey ist.