Inlägg: 1074736
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Deas: va bra då då kan ni skicka han till Skellefteå istället. För har tror jag att han skulle göra mer nytta här än i Modo iallfall.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Deas: mjo han kan lira denna säsong, men sen måste det vara slut. Vem vet, werner e ju alltid werner å som vi känner till hur han kan lira skulle kunna vara avgörandet i en ev. sm-final. Men än så länge har han inte sett vass ut.
Synd dock att han är så nära målrekordet.