Inlägg: 1074789
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Gidde: Om någon efter första perioden sagt att andra blir mycket sämre så skulle jag svarat att det inte är möjligt, nu vet jag bättre.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Gidde: Nästan fantastiskt att man kan bli sååå utmanövrerade på hemmaplan!!! Har modo skapat något i 2:a??
Dessa skitmatcher... :(