Gidde: Om någon efter första perioden sagt att andra blir mycket sämre så skulle jag svarat att det inte är möjligt, nu vet jag bättre.
Inlägg: 1074791
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Wayne Gresky: Tror inte vi har en enda som kan åka skridskor i laget. Snacka om att modo inte är bra. Vi behöver verkligen en rörlig bra back och Salle och Yetman.