Inlägg: 1074794
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Det här är fan i mig bland det sämsta jag sett. Det finns inte en spelare utan puck med rörelse, varenda jävla pass som går fram går till en stillastående spelare. Vi är så äckligt veka i närkamperna, det är bara Zucka som vunnit nån närkamp idag.
Fy fan! In med Mattson! Salle, lägg dig i solariet!
Fy fan! In med Mattson! Salle, lägg dig i solariet!
Vi håller ju knappt timrå klass.