Inlägg: 1074793
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
MorganaLefaey:
Kan ingen lära karln att vår målvakt INTE heter Krissian!?!
Kan ingen lära karln att vår målvakt INTE heter Krissian!?!
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
MorganaLefaey: Var det takida konsert igår?
Vi håller ju knappt timrå klass.
Vi håller ju knappt timrå klass.
Wayne Gresky: Tror inte vi har en enda som kan åka skridskor i laget. Snacka om att modo inte är bra. Vi behöver verkligen en rörlig bra back och Salle och Yetman.