Inlägg: 1074796
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
3-15 i skott än så länge i 2:a... modo e klart på G. skuter vi 2 skott till så kanske vi kan vinna matchen.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
GiddeDet är hans minsta problem.
Det där med att kommentera sport och få det naturligt är nog svårare än vad man tror med tanke på raden misslyckaden.
Det där med att kommentera sport och få det naturligt är nog svårare än vad man tror med tanke på raden misslyckaden.
Kan ingen lära karln att vår målvakt INTE heter Krissian!?!