Inlägg: 1074994
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
AM:
Vad fint. Kan det möjligtvis höra ihop med de unga män som ställde sig nedanför lulingarna i sista perioden och drygade sig?
Kan vi inte bara skeppa alla sådana muppar till Linköping?
Vad fint. Kan det möjligtvis höra ihop med de unga män som ställde sig nedanför lulingarna i sista perioden och drygade sig?
Kan vi inte bara skeppa alla sådana muppar till Linköping?
www.modosupport.com/templates/Default.php