Inlägg: 1075000
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Uppmanar verkligen dem skyldiga att be Modo Hockey om ursäkt. Det är dem som kommer att få stå för notan. 2000 kr.
Finns nog bättre sätt att stödja sitt lag på...
Finns nog bättre sätt att stödja sitt lag på...
Vad fint. Kan det möjligtvis höra ihop med de unga män som ställde sig nedanför lulingarna i sista perioden och drygade sig?
Kan vi inte bara skeppa alla sådana muppar till Linköping?