AM: Nope, ingen mask för min del
Inlägg: 1075261
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Lövva: Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det var oerhört töntigt gjort att bära mask, solglasögon och halsduk för halva ansiktet.
Som för att leka hulligan, kaxar man så kan det hända att det biter tillbaka ibland.
Jag försvarar inte på något sätt tilltaget, verkligen inte. Menar bara att vissa tar provokationer på fel sätt. Trodde naivt nog att vi var förskonade från idioter, men verkligeheten visar sig som oftast vara en annan.
Som för att leka hulligan, kaxar man så kan det hända att det biter tillbaka ibland.
Jag försvarar inte på något sätt tilltaget, verkligen inte. Menar bara att vissa tar provokationer på fel sätt. Trodde naivt nog att vi var förskonade från idioter, men verkligeheten visar sig som oftast vara en annan.