Inlägg: 1075265
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
AM: Dock var anledningen till mask temat att en kille som åkte med minibussen hade ringt jobbet och sjukskrivit sig, så han ville inte visa sitt ansikte i TV om hans kolegor skulle sitta å kika på matchen. Då tyckte alla andra att alla skulle köra med maskarna som en "sympati" grej. Var inte menat som något huligan wannabe handling.
Som för att leka hulligan, kaxar man så kan det hända att det biter tillbaka ibland.
Jag försvarar inte på något sätt tilltaget, verkligen inte. Menar bara att vissa tar provokationer på fel sätt. Trodde naivt nog att vi var förskonade från idioter, men verkligeheten visar sig som oftast vara en annan.