Inlägg: 1075488
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
bisterfinnen:
Köpt match? Jo, men jag får ju inte vara där. Hör du inte hur grinig jag låter?
Köpt match? Jo, men jag får ju inte vara där. Hör du inte hur grinig jag låter?
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
bisterfinnen: Inte är ni så ensamma som ni låter. Varken hemma eller på forumet. För nu är jag här och hoppas kunna följa resten av matchen med er och via webradion.
1:a perioden hörde jag första minuten sen vart det spring... till ställen där ingen radiosport nådde heller. :-(
Det låter ju bra att VF verkar "ha köpt klubborna på ÖB" som radioreportern sa.
Och ack så ensammen här på forumet :-D
Haru inte köpt matchen?