Inlägg: 1075494
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Salle:
VA, ingen radio på dass? Dålig planering.
Jag har ju alla världens kanaler, bara för att kunna se på hockeyn, men idag så går ju matchen på C+ så idag är det en dålig affär för mig.
Bra stämning i Swedbank trots publiktapp och framför allt en fruktansvärd trogen-supportertapp.
VA, ingen radio på dass? Dålig planering.
Jag har ju alla världens kanaler, bara för att kunna se på hockeyn, men idag så går ju matchen på C+ så idag är det en dålig affär för mig.
Bra stämning i Swedbank trots publiktapp och framför allt en fruktansvärd trogen-supportertapp.
bisterfinnen: Inte är ni så ensamma som ni låter. Varken hemma eller på forumet. För nu är jag här och hoppas kunna följa resten av matchen med er och via webradion.
1:a perioden hörde jag första minuten sen vart det spring... till ställen där ingen radiosport nådde heller. :-(
Det låter ju bra att VF verkar "ha köpt klubborna på ÖB" som radioreportern sa.