Gidde: Fan det är ju bara 55 st. online.
Inlägg: 1075683
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
NuMo:
Jag är väl också helt pantad som inte ser logiken i trådsystemet, eller har jag missat någon inställning?
Nu går jag in på MoDo Hockey. Då får jag upp alla nya inlägg i alla trådar, huller om buller.
Ger snart upp HS
Jag är väl också helt pantad som inte ser logiken i trådsystemet, eller har jag missat någon inställning?
Nu går jag in på MoDo Hockey. Då får jag upp alla nya inlägg i alla trådar, huller om buller.
Ger snart upp HS
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Wikegård flaggade ju för hårda Södertälje. Det verkar fortfarande som om att det går bra att spå väder i Skrikegårds vom. Det är bara att tolka tecknen tvärt om.