Inlägg: 1075716
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
bisterfinnen:
Oj, vad tydlig jag var :-D
Alltså, under mina forum har jag MoDo Hockey. Ska man lägga in något under Mina ämnen också??
Ibland går jag också in och klickar på fler ämnen, när jag väl är inne i MoDo-boken (tror jag).
Oj, vad tydlig jag var :-D
Alltså, under mina forum har jag MoDo Hockey. Ska man lägga in något under Mina ämnen också??
Ibland går jag också in och klickar på fler ämnen, när jag väl är inne i MoDo-boken (tror jag).
Jag är väl också helt pantad som inte ser logiken i trådsystemet, eller har jag missat någon inställning?
Nu går jag in på MoDo Hockey. Då får jag upp alla nya inlägg i alla trådar, huller om buller.
Ger snart upp HS