Inlägg: 1075719
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
bisterfinnen: Jag har ingen aning. Det nya HS är ett sammelsurium av de funktioner som tidigare funnits och nya som finns av någon outgrundlig anledning. Jag vet inte hur man ställer in saker själv längre, ändå är jag gammal i gården.
Oj, vad tydlig jag var :-D
Alltså, under mina forum har jag MoDo Hockey. Ska man lägga in något under Mina ämnen också??
Ibland går jag också in och klickar på fler ämnen, när jag väl är inne i MoDo-boken (tror jag).