Inlägg: 1075899
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Trots den dåliga publiksiffran lät det i Jonasons referat på sportradion som
om det var rätt bra stämning. Stämmer det?
om det var rätt bra stämning. Stämmer det?
Mange Johansson-klon tack!