Inlägg: 1075926
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
hellge: Bra stämning hela matchen. De är duktiga på ståplats till skillnad från sittplats. En!!!! gång hördes det nåt från sektion 401 igår också.
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
hellge:
Jag tycker att klacken höll igång rätt bra. Det har jag tyckt hela säsongen iofs, förutom i matchen mot Luleå.
Jag tycker att klacken höll igång rätt bra. Det har jag tyckt hela säsongen iofs, förutom i matchen mot Luleå.
om det var rätt bra stämning. Stämmer det?