hellge: Bra stämning hela matchen. De är duktiga på ståplats till skillnad från sittplats. En!!!! gång hördes det nåt från sektion 401 igår också.
Inlägg: 1075938
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Frisco:
Ryktet säger att sen man satte upp kameror har 401:orna varit mycket tystare, samma envisa rykte påstår att samma 401:or har börjat med ansiktsmask...
www.clavis-hotels.com/bilder_upload/ansiktsmask.jpg
Och här är Kami... Har vi en mask ur damkollektionen:
www.geekologie.com/2008/02/13/fly-mask-2.jpg
Ryktet säger att sen man satte upp kameror har 401:orna varit mycket tystare, samma envisa rykte påstår att samma 401:or har börjat med ansiktsmask...
www.clavis-hotels.com/bilder_upload/ansiktsmask.jpg
Och här är Kami... Har vi en mask ur damkollektionen:
www.geekologie.com/2008/02/13/fly-mask-2.jpg