Inlägg: 1079403
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
hellge: Undrar om de läst på officiella? Känns som om kritiken mot Svarten varit hårdare där än någon annastans. Resultat direkt iaf!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
hellge: Äh det var nog nåt med att "när tom materialaren/båsöpppnaren/busschauffören offrar blod för laget så kan väl vi visa hjärta åtminstone"
Oj, coolt. Det skulle vara roligt att höra vad han sa. Man kanske kan försöka ligga på Hasse A, eller vem det är som skriver, för att få det återgivet.