hellge: Äh det var nog nåt med att "när tom materialaren/båsöpppnaren/busschauffören offrar blod för laget så kan väl vi visa hjärta åtminstone"
Inlägg: 1079407
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
Salle: "Äh det var nog nåt med att "när tom materialaren/båsöpppnaren/busschauffören offrar blod för laget så kan väl vi visa hjärta åtminstone"
Ja, är det nån som vet vem f-n det var? Aldrig sett honom förut.
Ja, är det nån som vet vem f-n det var? Aldrig sett honom förut.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
Salle:
Det ser ganska bra ut med 0 - 3 i tredje borta mot HV. Fast det är fortfarande ett mysterium hur dåliga vi är i andra.
Fast jag är fortfarande lite långsur att vi förlorade hemma mot LHC när vi spelade så pass bra, fast bara lite.
Det ser ganska bra ut med 0 - 3 i tredje borta mot HV. Fast det är fortfarande ett mysterium hur dåliga vi är i andra.
Fast jag är fortfarande lite långsur att vi förlorade hemma mot LHC när vi spelade så pass bra, fast bara lite.