Nikki: Han är matrialare i J20. Jag antar att han ersatter Krister eller Lonken, av någon anledning.
Inlägg: 1079426
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
Poffa:
Ah. Lonken såg jag idag, så det bör vara Krister då. Skön debut att få en puck i nyllet :-)
Ah. Lonken såg jag idag, så det bör vara Krister då. Skön debut att få en puck i nyllet :-)