Inlägg: 1079462
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
På tal om allt och inget, undra om Susse vann några pluspoäng i "hacka på övriga återvändare med glimten i ögat"-tävlingen då han i första perioden sa:
"Jag räknade med att hans skott skulle ta i sargen. Han brukar ju inte träffa mål så ofta."
Ah. Lonken såg jag idag, så det bör vara Krister då. Skön debut att få en puck i nyllet :-)