Inlägg: 1084773
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Ser inte ut som att Mäkiaho nöjer sig med ett tack o adjö...
rikTIKgt dyrt o tungt för kennel-klubben nu - Challe's 10 lakan i böter betalar väl bäste vännen Jonte, eller hur?
rikTIKgt dyrt o tungt för kennel-klubben nu - Challe's 10 lakan i böter betalar väl bäste vännen Jonte, eller hur?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: jag är ganska nöjd nu, timrå är ute efter en super värvning som kan producera och vi ha t.ex MZA som har 28000kr i månadslön och producerar bättre än Hlavac som har (vad var det? 800 000 ?) i månaden och behöver inte skatta nåt på det så efter MZA har skattat så skiljer det 786 000 och vi har en som producerar mkt bättre.
SÅ det behövs ingen stjärna med störthög län för att fixa poöng :D
SÅ det behövs ingen stjärna med störthög län för att fixa poöng :D
Undra vad tik fick betala för att lösa ut Mäkiaho? Nån som vet vad som är brukligt? 1-3 månadslöner?