Inlägg: 1084793
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oscaaaar: Personligen hoppas jag attt MoDo väljer att omförhandla MZA:s kontrakt. Ge grabben en rejäl lönehöjning mot att han förlänger kontraktet med ett par år.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oscaaaar: Menar du att du tror att MZA betalar50% i skatt? Och att Hlavac inte skattar alls?
SÅ det behövs ingen stjärna med störthög län för att fixa poöng :D