Inlägg: 1085068
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oscaaaar: Artistskatt ligger kring 15% om jag inte missminner mig, så Hlavac pyntar mer skatt än vad modo betalar till MZA. Skulle vara en rätt tandlös skatt om skattesatsen var 0%.
Lumber Jack: jaa, det hoppas jag verkligen men man vet aldrig med ecke.