oscaaaar: Menar du att du tror att MZA betalar50% i skatt? Och att Hlavac inte skattar alls?
Inlägg: 1084817
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: det stod på sport bladet tror jag det var att han betalar lägenhet och räkningar och sånt också skattar han så efetr det hade han 14000 kvar. det är väl så, han har väl artistkontrakt? har för mig att jag läste nånstan att man inte skattade då.
Lumber Jack: jaa, det hoppas jag verkligen men man vet aldrig med ecke.
Lumber Jack: jaa, det hoppas jag verkligen men man vet aldrig med ecke.